Bekal

10
10:13 AM

Zaman yang serba mencabar macam sekarang ni, bawak bekal ke pejabat bagi lelaki tak kira sama ada hidup bujang atau pun yang dah kahwin, bukannya sesuatu yang janggal atau perlu digelakkan. Apa guna berlagak macho tapi perut lapar, itu tak bijak namanya... Jadi kepada lelaki di luar sana, marilah kita bawa bekal makanan dari rumah (bagi yang berkesempatan) dan bersama-sama mencetuskan era baru yang gemilang bagi para pembawa bekal lelaki!

Camera : Samsung GT-I9100G
Bit Depth : 24
Shutter Speed : 1/388
Lens Aperture : F2.6
Focal Length : 3mm
ISO Speed : ISO-32

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. Ceh! Tayang lagi. Ctk je nasi lemak tu. Pndi bini ko msk. Heeeeeee~

    ReplyDelete
  2. bangga apa..ada org masakkan, bekalkan. mkn dgn kasih syg!

    *cam sama je model tu..tapi takde G kat ujung dia.

    ReplyDelete
  3. mf : biasa la, waktu kita berada ni sesuai nak berlagak. hahaa!

    ReplyDelete
  4. laki aku kata kalau bini masak sipi sipi sedap pun kena puji kata sedap jugak.. beli jiwa..hahaha..

    aku tau aku masak tak berapa nak sedap..tapi dia tak kisah je nak bawak bekal..

    ReplyDelete
  5. Rai : beli jiwa dengan kata-kata, tak payah modal duit.

    ReplyDelete
  6. 4feet8 : lauk sambal kentang tu!

    ReplyDelete
  7. sedap pulak tengok. aku pun bawak bekal gak. diet perut dan diet duet. haha

    ReplyDelete
  8. tengok la siapa yang masak...

    ReplyDelete