Kolot

6
2:57 PM

Entah kenapa, walau pun aku adalah antara pengguna telefon pintar (cewah!) sejak beberapa bulan lalu, aku masih lagi menganggap dan mahu terus kekal sebagai seorang yang kolot. Kolot pemikiran, ketinggalan dalam pemakaian, daif tentang citarasa masa kini atau masih lagi bernafas di bawah tempurung. Pendek kata sangat tak 'up to date' dalam banyak perkara. Katalah itu semua adalah aku, aku bukan sahaja tak kisah malah lebih senang dikatakan sebegitu.

...kerana aku sememangnya tak mampu mengikuti arus peredaran yang terlalu deras, yang mungkin akan membuatkan aku mati lemas satu hari nanti.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. Mmg tak terkejar..tak perlu kejar pun.
    Yg ada ni pun tak abis belajar.

    ReplyDelete
  2. tu malas tu, pelan-pelan kayuh sudah...

    ReplyDelete
  3. bagi aku kalau kolot pemakaian tidak mengapa, asal kau sentiasa cuba mengemaskini yang penting

    ReplyDelete
  4. bro, layan bundle suda...

    ReplyDelete
  5. Lemas ke? Aku tak lemas pun. Sihat walafiat je. In fact, tepon aku cuma tepon jenama korea yg rege RM60 tu. Heee~ Aku takde Ipad, tab dan segala waktu....aku cuma ada astro je. Hahahahaha!

    ReplyDelete
  6. tak lemas sebab tak ikut berenang sama.

    ReplyDelete