M

2
11:38 AM
Gambar yang sedang ligat berlegar di ruang laman sosial.

Sebenarnya aku tetap dengan pendirian aku, pendirian yang mungkin dianggap tak sealiran dengan kebanyakan. Atau bertentangan dengan apa yang kalian sedang fikirkan. Kerana...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

2 comments:

  1. Aku pun tetap dgn pendirian aku, yg mgkin tak sealiran dgn kebanyakan.

    Ronald McDonald bukan pembunuh. Tapi muka dia seram, mcm muka pembunuh bersiri berwatakkan badut. Boleh je jadik subject matter cerpen baru aku tp mcm dah basi pulak. Hantu badut? Bluekkkkk!

    ReplyDelete
  2. cantik jugak idea tu. satu subjek yang dekat dan mesra dijadikan sebagai sesuatu yang berlawanan (seram).

    ReplyDelete