Payung Keegoan

10
8:33 AM

Pagi ni aku memilih untuk manjadi pemandu memandangkan semalam aku dah puas bermandikan air dari langit malam. Jadi sebagai langkah berjaga-jaga dalam menghadapi risiko ancaman cuaca untuk ke parking lot dari pintu ofis, aku gagahkan jugak diri mengepit menatang ni naik lif. Bukan senang nak tengok lelaki macho bawak payung!

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. hahaha..len kali ko bawak payung lipat tu la..kecik sikit.. :P

    ReplyDelete
  2. Lelaki bwk payung time ujan, macho. Lelaki ego tak bwk payung musim2 ujan - bodoh. Lelaki kpop menari2 dgn props payung - err.....

    ReplyDelete
  3. Rai : payung lipat cepat rosak dan tak boleh jadi senjata.

    ReplyDelete
  4. mf : Lelaki kpop menari2 dgn props payung = nampak jambu...

    ReplyDelete
  5. yg penting kepala tak kena hujan..

    ReplyDelete
  6. terpaksa bro, sebab kepala takde rambut...

    ReplyDelete
  7. haha macho la sangat khennn

    ReplyDelete
  8. aku tak pakai payung tetap macho...

    ReplyDelete