Satu, Dua, Tiga...

8
11:08 AM

Ambil masa dalam beberapa minit aku nak bagi lembut jari-jemari runcing aku ni. Dan terbuang la jugak tujuh, lapan keping kertas nak dapatkan tulisan macam ni. Aku tak ingat secara tepat bila kali terakhir aku menulis dalam tulisan jawi. Kalau tak silap, beberapa bulan lepas masa aku turunkan autograf atas buku tetamu kat satu kenduri kahwin kawan aku (kot).

Apa pun, aku tetap sedar bahawa kualiti tulisan aku tak pernah meningkat sejak 20 tahun lalu.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. cantik ttulisan kau. aku pun dah lama tidak menulis sperti itu. mohon tunjuk ajar. terima kasih singgah blog, jangan serik.

    ReplyDelete
  2. bro, tangan sudah keras...

    ReplyDelete
  3. cantik apa tulisan..

    baru sedar, diri sndiri pun dah lama tak menulis jawi. rugi kan..ilmu yg ada pelan2 hilang.

    ReplyDelete
  4. habis jugak berkeping2 kertas nak dapat balik tune.

    ReplyDelete
  5. Ko suke show off dgn tulsian jawi ko yg cntk tu kan?

    ReplyDelete
  6. oh aku rasa ini sudah cukup jelas dan cantik.

    ReplyDelete
  7. well, well, well... hahahaa!

    ReplyDelete