Saya Rindu Awak

6
8:00 AM
Perempuan : Hello awak... (suara manja, kepala lentok ke kanan)
Lelaki : Ya, hello. Siapa ni?
Perempuan : Ni saya la, tak cam suara ke...
Lelaki : Oh.
Perempuan : Tu je? Awak tak rindu saya ke?
Lelaki : Tak...
Perempuan : Eleh, tipu... Tak percaya lah! (semakin manja, kepala lentok ke kiri pulak)
Lelaki : ...tap! tuuuuutt...... (talian diputuskan)

-sebagai wakil, aku nak memohon maaf kepada perempuan Malaysia, nak cari lelaki Melayu yang romantik memang payah, tapi kalau Bangla memang ramai...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. Lelaki mmg jual mahal bila still single. Tapi bila dah berbini, romantik dia lebih dari mamat afrika. Dah ada bini, nak cari satu lagi. No wonder, rmi pompuan yg msk jerat bile da kantoi - susah nak kasi lps. Pas tu mulalah pertahan hak konon ikut sunnah nabi, poligami. Hakikatnya, nak beli umah sendiri utk anak bini pun tak lps lagi!!!!!!

    ReplyDelete
  2. aik, macam pernah baca je...

    ReplyDelete
  3. macamtu ke..? makan hati selalu mcmnih

    ReplyDelete
  4. tapi tak semua la... (sila rujuk komen pertama di atas)

    ReplyDelete
  5. haha ada orang ngorat kau keee?? aku baca pun gelissss

    ReplyDelete
  6. air tenang jangan sangka takde buaya...

    ReplyDelete