1Malaysia

9
10:58 AM

Sekarang aku ada kat rumah. Sebentar tadi ada sekumpulan lelaki berkemeja biru melalui depan rumah aku. Salah seorang daripadanya datang dekat dan mengetuk pintu pagar sambil memberi salam.

Bila aku jenguk dan perhati betul-betul, ada logo 1Malaysia kat dada dia.

Dan aku pun terus sambung berbaring sambil meneruskan tontonan kisah burung purba kat Animal Planet...

*aku jawab salam dia dalam hati.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

9 comments:

  1. kahkahkah..dia datang nak suh ko berlatih pangkah kertas undi kot.. :P

    ReplyDelete
  2. kalau tu pun nak suruh aku berlatih, baik diorang berlatih makan bubur guna tiub dulu. sebab ada kebarangkalian kena hempuk, kacau aku layan animal planet...

    ReplyDelete
  3. hehe.. teringat masa adik buat parttime kat satu petrol pump station. ada satu lori ni hantar beras(5kg) 1 malaysia dgn tshirt 1 malaysia secara percuma. kat tshirt tu bukan tulis 1 malaysia, tapi,muka PM..

    ReplyDelete
  4. kalau aku jadi pemakai baju tu mesti mimpi ngeri 44 malam berturut-turut...

    ReplyDelete
  5. Hahahahaa...rugi la tak buka pintu, mereka bawa kain pelikat, gula dan susu kot...(kempen stail zaman primitif)...atau mungkin bawa i-phone(kempen stail zaman gangnam)?

    ReplyDelete
  6. Jay Ar : alamak bos, menyesal pulak!

    ReplyDelete
  7. Org tu nak bt pe sbnrnya? Banci ke? Huuu~

    ReplyDelete
  8. tergerak nak bukak pintu dan tanya, tapi tak jadi bila tengok logo tu...

    ReplyDelete