Dua Belas

6
8:19 AM
12 Disembar (tahun tak ingat) adalah tarikh lahir kawan aku, si Priya. Patut la sebelum start belalang tempur pagi tadi aku tengok dia punya dinding penuh dengan hantaran bunga dan ucapan selamat. Takpe beb, aku wish lambat sikit. Mungkin minggu depan kot. Aku memang macam tu, kalau beratur suka kat belakang...

Mungkin hari ni ramai kot orang bernikah walau pun tarikhnya bukan jatuh pada hujung minggu. Apa yang penting, tarikh tu memang cantik. Triple twelve. Cuma aku harap, ramai lelaki yang ada penyakit mudah lupa tarikh penting bukan setakat dapat ingat tarikh mereka bernikah (kalau hari ni la) semata-mata, malahan tarikh kematian pun kena ambil tahu jugak walau tak seorang pun daripada kita yang boleh jangka bila...

*tambahan
Untuk Priya. Ya, nama facebook aku memang panjang. Ada 37 aksara semua...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. apalah nama SM yg panjang tu ek..

    ReplyDelete
  2. 37 aksara... saiz mycard lebih besar dari biasa ke sm.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Selamat hari jadi, memang 12.12.12 tarikh unik lagi cantik. Bertuahlah sapa lahir hari ni. Lepas ni dah susah nak dpt tarikh cantik, tak ada pula tarikh 13.13.13...

    ReplyDelete
  4. Khai : dulu masa bapak register nama, tak dan nak sebut panjang2. kalau tak...

    ReplyDelete
  5. Jay Ar : tunggu nombor sequence pulak macam 11.12.13...

    ReplyDelete