Tebiat

4
5:10 PM

Aku ada satu tabiat yang aku tak pasti sama ada baik atau buruk. Yang pasti tabiat ni masih belum pernah menyusahkan atau membahayakan orang sekeliling aku.

...iaitu aku memang gemar berbaring depan tv sebaik sampai ke rumah, sama ada balik dari kerja, mengail atau dari rumah kenduri kahwin. Kalau tak dapat lama, dapat lima minit pun dah kira heaven dah.

Aku pasti, ramai antara kita yang ada tabiat tak kira baik atau buruk. Cuma kalau boleh, tak perlu sampai menjejaskan orang lain.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. mcm lega je kan, balik penat2 terus baring2. tapi lepas tu agak malas jugak nak bangun semula. ^_^

    ReplyDelete
  2. Tabiat buruk JR suka korek telinga. Nak pastikan ia sentiasa bersih. Tapi doktor kata ia bahaya, silap2 boleh pecah gegendang anak telinga dan mengakibatkan pekak!! Serammm...

    ReplyDelete
  3. Ujie : tak boleh layankan sangat, karang apa kerja pun taj siap...

    ReplyDelete
  4. Jay Ar : terlalu syok kot, tu yang tak sedar dah terlebih layan...

    ReplyDelete