Pertama Dua Ribu Tiga Belas

12
10:45 AM
Seperti entri Pertama Dua Ribu Dua Belas dahulu, rasanya perlu aku isytiharkan dahulu lagu yang penjadi perhatian aku untuk permulaan tahun ini. Kalau dulu ada dua, tapi kali ini aku memilih dua lagu daripada dua band berbeza. Tetapi masih lagi hasil daripada anak Malaysia.

Pertama,
Heart-A-Tack - Hilangkan
Kalau tak boleh view, terus ke link ini.

video


Kedua,
This Is Antlantis - Enveloped, Into The Light
Yang ni pun ada link jugak. Klik sini.

video

Entri ini dinaikkan semata-mata mahu menunggu beberapa perkara (dan kisah) yang akan aku ceritakan. Cuma menanti masa untuk diterjemahkan daripada `draft' menjadi `published' sahaja.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Tak bolehlah beb. Opis aku block Youtube. Mencik!

    ReplyDelete
  2. Alamak..slow nya youtube, tak gerak2...

    ReplyDelete
  3. ok, nak tunggu cerita detailnya.. ;)

    ReplyDelete
  4. fara : takpe, lain hari boleh cari lagu2 ni. berbaloi dengar.

    ReplyDelete
  5. Jay Ar : network cable tersimpul kot...

    ReplyDelete
  6. 4feet8 : cari idea nak buat cerita tipu ni...

    ReplyDelete
  7. aku boleh dengar dari pagi sampai pagi jugak...

    ReplyDelete
  8. QA : salam kenal juga, terima kasih singgah...

    ReplyDelete