Samsung

10
9:34 PM
Memang betul, orang Korea agak genius dalam persaingan perniagaan. Daripada buat kereta, import penyanyi lelaki comel, sampai la ke menghasilkan produk telekomunikasi. Sama ada persaingan itu secara sihat atau tidak, bukan kita yang adili. Rumusan ni aku buat bila aku bertanyakan soalan kepada amoi Samsung petang tadi...

"Apasal S3 ni dia punya simcard cinonet je, tapi saiz cip tetap sama jugak?"

Sambil mendekatkan mukanya ke telinga aku (pastinya bukan sebab tertarik dengan kehenseman aku) dan bercakap dalam nada seakan berbisik tapi tetap boleh didengar, dia menjawab... "Sebab dia mau orang pakai iPhone tukar ambik S3 ma... Itu pasal la!"

Ohh... Baru aku tau...

*Muka amoi ni sama comel macam Galaxy S3 yang aku dok belek...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. Ada gambar amoi yg muka mcm s3 tu ke...nak tengok..ihik..

    ReplyDelete
  2. tak boleh bos. tapi gambar s3 ada, nak? hahaa...

    ReplyDelete
  3. pakai s3 le tu..

    saya s2, mmg puas ati. lagi2 part camera dia.

    ReplyDelete
  4. amoi kt mana ni... teruja nak tgk

    ReplyDelete
  5. Ujie : cuma berani belek je buat masa ni...

    ReplyDelete
  6. Khai : itu rahsia bro...

    ReplyDelete
  7. simcard iphone pun cinonet jugak kan? samsung ngan apple kan seteru selamanya haha

    ReplyDelete
  8. Sebenarnya aku pun baru tau simcard iphone tu lebih kurang taik telinga je. Almaklum, baru berjinak dunia smart phone...

    ReplyDelete
  9. boleh..? hehe.. amoi dgn s3.

    ReplyDelete
  10. sophisticated, anggun, comel...

    ReplyDelete