Tong Sampah

12
6:57 PM
Sebelum ni, aku ada menyatakan bahawa tong sampah paling besar di dunia terdapat di Malaysia. Nampaknya, ada perkataan yang perlu aku tambah pada kenyataan awal aku tu menjadi... "Datanglah ke Malaysia dan anda pasti akan berpeluang berada di dalam tong sampah yang paling besar dan yang paling meriah adalah di tengah bandaraya Kuala Lumpur, setiap kali selepas sambutan hari istimewa!"

(sumber gambar dari sini)

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Antara bahan sampah yg banyak ditemui selepas malam pesta dan maksiat ialah kondom dan tin arak...kesian org Dewan Bandaraya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rungutan yang sama kita dengar daripada mereka, tiap tahun...

      Delete
  2. sakit mata aku melihat. hehe

    ReplyDelete
  3. Nasib baik aku tidur kt rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tidur lambat sebab ada movie menarik kat ch702...

      Delete
  4. Ape ley buat.....ORANG MALAYSIA kan mcm tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu berapa generasi agaknya baru boleh berubah...

      Delete
  5. kerajaan rela dan sokong..apa nak dikata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kita tak rale (sambil sokong sedikit)...

      Delete
  6. paling banyak kondom ngan tin arak.. diorang ni buat sambutan tahun baru dengan konsert sampai tengah malam.. lepas tu heran kenapa remaja sekarang makin rosak akhlak.. bangang kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baru terjumpa video ni http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nPkp0Rw_KaY
      geleng kepala aku...

      Delete