Laut China Selatan

14
1:10 AM

Masih ada lagi ruang kosong untuk memenuhkan bagasi berukuran 40 liter aku ni. Tapi itu pun rasanya sudah cukup melebihi kemampuan bahu dan sambungan-sambungan tulang belakang aku. Dari rumah ke balai berlepas.

Tujuh helai baju, dua pasang seluar dan lapan helai seluar kecik (termasuk yang dipakai). Kalau tak cukup, aku terpaksa mencari alternatif lain seperti merekacipta ampaian sementera dari luar jendela tempat penginapan.

Kepada unggas terbang di kepulauan Borneo sana, tolong jangan hinggap di atas jemuran aku...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. err..kemana ni?
    bercuti atau urusan kerja..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja da... musim cuti suda habis.

      Delete
  2. Outstation keje ke? Atau honeymoon?

    ReplyDelete
  3. Nak ke mana pulak??? Nak mengembara ke hutan Borneo ke????

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak masuk hutan kalau boleh sehelai sepinggang je...

      Delete
  4. Wah..best je. Nak g sabah eh?

    Ruang kosong tu nanti buat isi ole2 lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la tujuan sebenarnya...

      Delete
  5. boleh pening unggas tu kalau hinggap... ahakssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu warning awal2. hahaa...

      Delete
  6. Borneo mana, bai.?!

    usah kau susah hati kalau tak cukup seluar kecik2. sbb tak berseluar kecik2 adalah lebih selesa... :D

    ReplyDelete
  7. mau pergi bercuti di pulau mana???walau dimana pun destinasi dituju, have a safe journey.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete