Wajah Sebenar...

14
7:53 AM
Inilah wajah sebenar pelukis yang keliru nak membezakan antara wajah aku, hantu, jembalang, mak lampir, kuntilanak atau pun alien (rujuk sini). Bulan Mei ni (tak ingat berapa haribulan) umur dia genap empat tahun...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. haha... rambut kerinting.. ptt la

    ReplyDelete
  2. comel kerinting dia..siap buat muncung..ko ngajar ke? hahhaa..

    ReplyDelete
  3. Khai : angin kuat sangat tu...

    ReplyDelete
  4. Rai : budak2 sekarang dah advance. tak payah ajar...

    ReplyDelete
  5. owh..ini pelukis cilik yang lukis muka ko serupa alien workshop tu ek..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azlan : nanti aku suruh mak dia hantar pergi bengkel melukis...

      Delete
  6. Mulut macam sdg bersiul aje...lagu apa tu agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jay Ar : lagu upin & ipin la kot, tu yang tumbang kat belakang tu...

      Delete
  7. haha..siap cubit pipi sendirik tu..
    comel mcm watak kat blkg dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujie : haha, muncung boleh sangkut hanger...

      Delete
  8. Memang seronok meneroka alam pemikiran kanak-kanak yang penuh imiginasi ini.

    Biasalah... untuk menjadi pandai kita bermula dari tidak tahu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. im : dan datang la rasa ingin tahu dan meneroka...

      Delete
  9. PCL : hahaa, amin...

    ReplyDelete