1 Mac 2013

14
10:30 AM

Tiada apa-apa yang runtuh di tanah sebelah sini. Tiada dataran yang banjir di lembah sebelah sini. Tiada juga gerombolan bersenjata yang menceroboh di sempadan sini.

Selesa, tenang, aman... Jauh beribu kilometer dari tanah sebelah sana.

Tapi, jiwa kita semua masih lagi sama walau di mana sekali pun jasad-jasad kau dan aku diasingkan.

Salam Jumaat...

Bintulu
10:29 pagi
1 Mac 2013

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. oh.. kesana rupanya,

    ReplyDelete
  2. sarawak aku tak pernah sampai

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bercuti kat sini pun orait...

      Delete
  3. area ctu baik2 sahaja kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlebih baik. cuaca pun baik...

      Delete
  4. Beberapa kali juga pernah ke Sarawak tapi cuma setakat Kuching, tak pernah lagi ke Bintulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembangunan kat kuching lebih kurang sekata. tapi bandar lama kat bintu ni kurang `hidup', tak macam bandar barunya.

      Delete
  5. baru perasan... gambar profile kamu tu 'wilson' dalam cerita cast away.... haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang merah tu pulak kesan tapak tangan (berdarah) tom hanks...

      Delete
  6. sebenarnya tak tau nk komen...lambat pickup haha, tp kalau citepasal Sabah ke Sarawakke...tak penah sampai lg..teringin gak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sabah/sarawak pun banyak tempat percutian keluarga. Pulau2 cantik...

      Delete