B*nt*t?

16
11:37 AM

Jalan Bera - Temerloh.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. Replies
    1. Unik nama tempat ni.
      *aku suka pergi temerloh sebab ada ikan patin.

      Delete
  2. aku pernah lalu jadi aku pun pernah gelakkannya kuat2. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lalu sini aku cuma sengih je...

      Delete
  3. Tu yg aku pelik...Org2 zaman dulu ni tak pikir ke masa nak bagi nama tempat...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. buntut=belakang. mungkin maksudnya kampung belakang pulau.

      Delete
  4. Nama pekan Batang Berjuntai di Selangor tu lagi tak senonoh, nasib baik sekarang dah tukar nama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestari jaya. tapi orang tetap sebut batang berjuntai jugak...

      Delete
  5. aritu masa ke jerantut, byk jugak nama pelik2. jahat saya..dok ketawakan nama2 tu. Bkn niat nak kutuk, cuma rasa kelaka je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada kita zaman sekarang ni je, mungkin pelik & kelakar kot...

      Delete
  6. Replies
    1. entah apa agaknya sejarah sampai dapat nama macam tu...

      Delete
  7. tak tahu plak pulau ade benda tu..cammana laa agak rupanya..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin bentuk muka bumi macam objek yang dimaksudkan kot...

      Delete