Dead Memories

8
5:11 PM

How to become a good citizen? Ok, mungkin si SirColonelMelvin ni mempunyai jawapannya.


Aku kurang bersetuju bahawa penampilan fizikal tu mempengaruhi 100% berkenaan baik atau buruknya kita. Cuma sedikit sahaja kesannya. Langsung tidak meletakkan sama ada kita itu baik atau jahat. Berkongsi pandangan yang sama dengan o0JoelSpillz0o.

Tetapi apabila menyentuh bab aurat, seboleh-bolehnya aku memang tak akan berkompromi...

*Maaf, ini cuma pandangan peribadi aku je. Mungkin betul, mungkin juga silap.
*Sumber dari Youtube, klik sini.
*Esok dah hari Jumaat da...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. Esok hari Jumaat dan mlm ini mlm Jumaat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok sabtu, hari untuk berlibur...

      Delete
  2. saya setuju.. tiada kompromi soal aurat.. itu kewajipan. kalau tak tutup aurat, kan dah termasuk dalam meninggalkan kewajipan, which is your inner self..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama la kita, lelaki & perempuan...

      Delete
  3. Yep. Aurat mmg takde kompromi. Sbb tu mmg mandatori.
    Tapi, mcm ne kau nak manyeru manusia terbuka hati utk menutup aurat?

    Sori. Aku lari topik sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tinggi pulak rasanya terma `menyeru manusia' tu. kalau ikut aku, bagi yang pedas-pedas je macam dulu...

      Delete