Nak Cari Makwe

7
3:43 PM
Dalam 24 jam yang lepas, ada orang yang sesat masuk blog aku lepas gunakan keyword ni.


Banyak la kau! Kalau nak cari pasal boleh la. Nanti-nanti la aku tunjuk cara nak setting lokasi dalam aplikasi GPS kat smart phone. Sekarang tengah buat-buat sibuk kat ofis ni.

Adui, macam-macam perangai. Nak cari awek pun guna GPS ke? Hahahaa...!

*Diulangi, GPS dan GPRS adalah dua perkara yang berbeza...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

7 comments:

  1. lawak la..kehkehkeh

    apa la sbnrnya dia nak cari.

    ReplyDelete
  2. pelik betul benda yg dicarinya

    ReplyDelete
  3. Memang tangan yg menaip tu kadang2 dia pakai langgar aje....

    ReplyDelete
  4. kahkahkah..macam mana bro???cuba ajar aku..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. kalian semua, ini la antara keyword paling rare aku pernah jumpa.
    Azlan, nanti aku ceritakan...

    ReplyDelete