Qistina

8
8:59 PM

Hahahaaa! Macam-macam hal betul la anak buah aku ni. Agak kreatif dan unik jugak la cara dia bercerita dan ekspresikan perasaan.

*Qistina Batrisya, anak kedua daripada tiga beradik. Umur tujuh tahun.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. dia boleh jadi blogger ni..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20 tahun lagi mungkin ada lagi dahsyat daripada blog.

      Delete
  2. budak sekarang bijak, budak dulu pon bijak jugak...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijak dalam cara tersendiri...

      Delete
  3. Pecahkan kaca sekolah...hebatnya!! Tapi budak2 memang suka pecah2kan kaca, kalau di rumah mangkuk dan gelas kaca pecah biasalah. Sampai budak2 pun buat pantun:

    Pecah kaca pecah gelas
    Habis baca harap balas...

    ReplyDelete
  4. Pecah kaca pecah gelas,
    Pecah apa tingkap kelas.

    Hm, macam-macam hal...

    ReplyDelete
  5. ada beberapa cerita kat situ.
    sbb tu budak2 tak tension kan, pandai dia luah rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang tension lebih ni kita la, orang dewasa...

      Delete