Kerusi

13
11:29 AM
Sekarang ni orang tengah sibuk cerita pasal kerusi. Sambil sibuk cerita, cerita, cerita... Tapi sebenarnya dalam bercerita tu masing-masing memasang hajat.

Bagi kumpulan penyokong, besar jugak tugas diorang ni. Tugasnya adalah membuat perebutan bagi pihak orang yang disokong. Mana la tau, bila orang tu menang esok dapat la tempias kemewahan walau sedikit pun.

Lantak. Korang nak rebut, rebut la sampai meleleh air hidung. Yang penting kerusi ni jangan mengada-ngada nak rebut.

(Gambar lama, stesen kerja aku kat rumah)

Kerusi ini aku yang punya! Hahaaaa... Nak pandang dan sentuh, boleh. Nak duduk, boleh. Nak pinjam, pun boleh jugak. Dipersilakan. Tapi jangan bawak balik sudah...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

13 comments:

  1. mmg ada org terang2 ckp dia sokong XY sbb nak tempias kesenangan..sng dpt tender, dpt tanah..

    *selesa betul kerusi tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang selesa tak mau ingat punya...

      Delete
  2. kalau bawak balik..kita pakat bersila atas lantai..hehehe..

    kecoh kat fb.. balik kampung pun hangat je.. maklumlah..mak ayah kami org felda.. tak guna internet..asyik tengok tv3..haih.. kesian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. karang sakit tulang belakang mengadap pc sambil bersila...

      Delete
  3. tgk kerusi tu teringat dulu kat area selayang ada kedai jual barangan pejabat. office centre rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerusi ni memang asal dari ofis aku pun. Hahahaa...

      Delete
  4. Ada yg berebut kerusi sampai pengikut setengah mat,i masuk hospital tubuh kena cantas parang. Dahsyat sungguh penangan sebuah kerusi....

    ReplyDelete
  5. salam smbotak
    Lawatan pg tirana aduka.lari2 cari kerusi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan, kaki tak elok lagi tu...

      Delete
  6. terima kasih tas lawatan smbotak

    Kalau dah sorang2 kt umah gitu lah lagunya.

    ReplyDelete