Kopi O Ais

10
4:19 PM

Atas highway kepala melayang, pandangan kabur, fikiran terbang.

Sah! Memang sah aku ni tak cukup tidur. Mengantuk.

Benda ni kalau gagal hilangkan mengantuk, memang nak siram kat muka gamaknya...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. *sedih*
    sbb dapat saman AES akhir bulan lepas sbb bawa laju nak elak mengantuk kat area Kajang..
    *sedih*
    AES takde pengurangan. sobs sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rilek, AES postpone dulu tapi rekod depa simpan...

      Delete
  2. haram bos haram asap tu

    haraaammmm kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kunyah macam ulam kacang panjang. Lebih efektif...

      Delete
  3. kalau siram kat muka tu, pastikan panas...baru tak mengantok..keh3....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nah, dah rupa biskut meri cicah kopi o panas pulak...

      Delete
  4. haram isap rokok..haram
    :)

    ReplyDelete
  5. Walaupun Majlis Fatwa Kebangsaan pd 23 Mac 1995 tlh keluar fatwa merokok haram di sisi Islam tapi masih ramai ustaz dan tok guru yg kecanduan rokok tak dpt larikan diri dari letagihannya...Bukan senang utk berubah, walaupun kdg2 kita kata: ini kalilah!

    ReplyDelete