Masuk Air

10
7:49 AM

Semalam dan kelmarin, beberapa kawasan sekitar KL banjir. Dan pada masa yang sama, ruang dalam jam tangan aku pun turut banjir jugak.
Dah 5 tahun melilit pergelangan tangan kiri aku, kemasukan yang entah ke berapa kali. Harap dapat berkhidmat untuk 50 tahun lagi...
Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

10 comments:

  1. lagi 50 tahun kalau masih bernyawa jam tu memanglah hebat! :)

    ReplyDelete
  2. haha.. teringat masa nak tukar bateri jam kat kedai. membebel uncle tu marah sbb kat belakang basah.. nasib dia kebal.. kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. terguris hati apek tu sebab kena bersihkan dulu...

      Delete
  3. masa aku f3, aku lembab sikit.. jam aku masuk air.. lepas tu aku iron.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan kata sidai kat ampaian sudah...

      Delete
  4. No komen, sebab JR dah dekat 10 tahun tak pakai jam!!

    ReplyDelete
  5. Jemur kat matahari..dulu2 buat gitu le.

    Kalau tahan 50thn, kesianla org lain takleh niaga..takleh cari makan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe, mungkin ada ramai lagi orang yang akan beli jam selain aku...

      Delete