Segar Dari Ladang

12
12:12 AM

Benda ni datang hari Jumaat lepas. Nak bagi setel dalam minggu ni jugak. Dalam keadaan mata yang rabak, aku rasa tidur bawah meja barang sepuluh atau dua puluh minit memang sesuatu yang wajib.

Kalau tak, jangam harap aku nak siapkan...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Bagi aku, malapetaka seme tu beb. Hahahah!

    ReplyDelete
  2. Benda apa tu?

    Slmt jaga mata..jangan sampai rabak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gulungan kertas. yang satu tu bersaiz selimut kanak-kanak...

      Delete
  3. selamat menjayakan tugasan tuan hamba

    ReplyDelete
  4. smoga sempat siap..

    ReplyDelete
  5. Amende tu...plan ke tu...? Benda check plan tu adalah tugas yg selalu buat kepala berasap...
    Harap2 itu benda lain, mungkin kek atau epal....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau la boleh bertukar jadi kopok lekor...

      Delete
  6. kalau kontraktor hantar bergulung mcmtu memang saya grrr.. selalunya suruh mereka lipat sbb minta 5 drawing sj..klu byk2 mcmtu nak lipat, memang jenuhla.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari lantai ke bumbung, dari jalan besar sampai ke tandas. memang tak cukup 5 keping je...

      Delete