Selamat Hari Bapa

17
11:54 PM
(I)
There are no perfect fathers. But a father will always love perfectly...
Sumber, klik sini
-Nak meleleh air mata aku tengok video ni...

(II)
The role of a father in his daughter’s life is pivotal: he is the first man in her life; the one who teaches her what he, a male, thinks of her, a female; and thus shapes her sense of self-worth in the eyes of other men; the one whose behaviour and mannerisms will influence her mental image of “the perfect man” and her choice of life partner (i.e. husband).
-Sesiapa yang ada anak perempuan, haruslah faham dengan statement kat atas...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

17 comments:

  1. agak tersentuh hatiku melihat video itu........

    ReplyDelete
  2. hemmm...aku takde anak perempuan maka aku perlukan video oltromen hahaha..apa pun nice video

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha, parodi ultraman pun ada...

      Delete
  3. "There are no perfect fathers. But a father will always love perfectly"
    Sbg ayah kpd 6 anak (termasuk seorang perempuan) saya suka dgn ayat tu...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasih sayang yang tiada tolok bandingnya

      Delete
    2. memang terserlah...

      Delete
  5. kebetulan mlm smlm...tiba2 dtg rasa rindu pada Allahyarham bapak saya. Yg dah 4 thn pergi...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasti seorang yang hebat dan dibanggakan...

      Delete
  6. knapa hari bapa kurang meriah jika nak dibandingkan dengan hari ibu..? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. soal gender ni, ada unsur timbang tara yang tak seimbang...

      Delete
  7. dia lelaki pertama yg disayangi. dia pendengar, penasihat, pengkritik dan segala-galanya dihati.
    untuk arwah abah yg disayangi, al-Fatihah..

    ReplyDelete
  8. terima kasih sudi kogsikan

    ReplyDelete