Kecil Besar

8
2:56 PM

Datang sini, aku cuma mampu ambik gambar je. Jangankan nak tanya harga, nak masuk pun rasa lain macam dah, langsung tak nampak bayang kapcai.

Ya, petang semalam aku escort bos kecik aku bawak duit nak beli moto besar. Aku syak mesti dia tengok muka aku ni ada iras Sammo Hung versi kurus. Tu yang yakin je gayanya...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. pegh..bila blh rasa nk tunggang nih..tak mampoo aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggang boleh, tapi nak jadi pemilik tu...

      Delete
  2. Boss kecik bawak motor besar. Wowww!

    Boleh aja bro beli Ducati tu...pelan2 kayuh simpan duit..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah kayuh, tapi pelan sangat... (bos kecik aku pun angkat xj6 je)

      Delete
  3. Saya suka motor besar antik termasuk Ducati, BSA, Norton dan Triumph yg se antik saya, malangnya duit tak kecukupan....hehehehe...

    ReplyDelete
  4. boleh pinjam moto bos kecik nnt, nak merasa :-)

    ReplyDelete