Print Screen

8
9:17 AM

*Heheheee... Aku tak klik apa-apa pun, tapi cuma 'print screen' je. Ke, guane tu boh?

*Dengar cerita KL hujan lebat sampai banjir dan ada tempat tanah runtuh. Aku sekarang ada projek besar kat pulau ni.

*Aku ada banyak baju warna hitam, adakah aku pun dah lama di'blackout'kan? Aarrghhh...!

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. semalam pakai baju hitam, tapi saya x blackout :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepanjang hari ni dan esok aku pakai baju hitam, balik KL...

      Delete
  2. Replies
    1. Black out takpe, jangan takde air. Sengsara nak buang air besar...

      Delete
  3. blackout takpa, ada lilin..
    takde air, berak sapu dgn toilet paper la...haha

    ReplyDelete
  4. Blackout di Stadium Kelana Jaya...hujan sudah stop....

    ReplyDelete