Deactivate

4
11:02 PM
Sejak tamatnya pilihanraya umum hari tu, aku rasa menda Facebook ni dah macam makin membosankan pulak. Dah tak banyak benda-benda yang boleh buat aku gelak sampai tekan pundi kencing. Kalau ada pun, cuma sekali-sekala je disebabkan beberapa isu yang berkaitan dengan `orang-orang besar' punya perangai.

Kaedah nak melayankan bosan ni, kalau boleh jangan la sampai aku terpaksa deactivate aku punya akaun. Kalau dah di`deactivate'kan, takde makna la aku punya telefon bijak ni. Sebab pada aku menda Facebook ni la yang jadi antara sebab telefon bijak makin ramai orang pakai.

Kalau aku nak deactivate nanti, agak-agaknya apa alasan aku nak buat ni.


Mungkin alasan yang terakhir tu sesuai kot. Sesuai untuk buat Mark garu tumit sampai subuh.

~Selamat berhujung minggu (dan tak tidur malam) kepada Facebookers tegar semua...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. kadang2 ada jugak rasa nak lenyapkan pesbuk...sebab saya rasa terganggu dengan penyebaran khabar angin di pesbuk itu...heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai wartawan tak bertauliah...

      Delete
  2. Rasanya alasan palaing baik dan takada ubat ialah mim alif lam sim.

    kata orang, kalau nak seribu daya...

    ReplyDelete