Kebetulan

4
10:07 AM
Lepas cuci kereta dan pekena mee jawa sambil melayan badan yang letih tanpa hasil semalam, aku usha-usha facebook sekejap. Sebelum sekejap lagi nak bersiap memenuhi undangan kat Cheras. Selak mana-mana page yang nampak menarik. Tiba-tiba...

Aku terjumpa satu gambar (kat sini) pasal buku yang pernah aku ulas dulu (kat sini). Pergh, ini satu kebetulan terpimpin namanya. Hahaaa... Menarik betul dunia susunan Tuhan ni...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. aku nak try ronda pasar malam jugak lah..mana tau terjumpa buku tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, hari tu aku tengok dah takde da...

      Delete