Mencari Kesalahan

12
12:08 PM

Bab disuruh mencari salah orang ni yang aku suka sangat. Lebih-lebih lagi kalau aku memang dibayar gaji untuk buatkan orang lain tu kelihatan ada banyak kesalahan. Bukannya apa, demi kebaikan orang lain jugak.

Apa pun, kali ni aku berazam nak fokus lebih sikit. Tak nak la baru selak tiga empat helai, kelopak mata dah berayun...

Apa barang bos!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Cari salah org...sng kot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan seronok, sebab tu ramai suka...

      Delete
  2. double check kerja org dalam erti kata lain pun mencari kesalahan org juga hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. double check, dua kali jumpa kesalahan berlainan. kalau triple check, tiga kali...

      Delete
  3. untuk pengetahuan, saya memang pakar dalam mencari salah orang..cuma malas nak praktikkan... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dibayar, memang kena...

      Delete
  4. Replies
    1. haha, belum sampai tahap tu lagi...

      Delete
  5. Mencari salah org + dibayar gaji = awesome!! haha

    ReplyDelete