Metallica 2013

4
10:17 PM
Sebelum tengahari tadi, aku tergerak pulak nak baca apa yang kawan-kawan sekolah lama aku sembangkan (kat group Whatsapp) sampaikan dalam masa kurang dua jam telefon bijak aku tak henti-henti bergetar. Bergetar tu sebab aku memang selalu letakkan dalam mod getar kalau aku tengah buat kerja, tak nak gangguan kononnya.

Tapi tak aku sangka rupa-rupanya ada satu perkara yang boleh buatkan hati aku terkinja-kinja tak tentu arah. Tak ubah macam bohsia nampak mat rempit melintas dengan RXZ yang masuk ekzos paip.

(nama group dan ahlinya telah dipadam untuk melindungi identiti mereka)

Gila betul. Tahun lepas kalau tak silap aku ada sekali aku dengar diorang nak perform kat KL. Kali ni kat Singapore pulak.

Tak puas hati, aku pun check la kat diorang punya website... Dan sah, memang sah!

(sumber dari sini)

Nasib baik la aku punya nama dah kena blacklist daripada melintas sempadan negara. Kalau tak, mau aku start kumpul duit dari sekarang.

~Setelah difikirkan semula, aku rasa aku cuma perlu kumpul duit untuk tiket je. Selebihnya aku kena belajar berenang merentas air masin sambil berharap bila masanya tiba, polis marin negara seberang tambak  tu mengendurkan sedikit kawalan sempadan mereka.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. Hahaha... Tak boleh berenang, menyelam dalam air. Mesti polis marin tak boleh kesan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena usaha lagi gigih tu...

      Delete
  2. Demmmm! Aku nak pergi!!!!

    Kau kena blacklistv dgn imigresen ke bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wanted dengan interpol. hahaa...

      Delete