Puteri Pelarian

4
8:13 AM
Semalam kecoh dan hampir nak huru-hara satu negara apabila tiba-tiba ada perkhabaran gembira untuk para lelaki kat Malaysia yang dahagakan poligami. Dikatakan, kita (tak termasuk aku ha...) berpeluangkan untuk memperisterikan wanita dari Syria dengan bayaran tertentu. Bayaran yang tak la berapa nak mahal, tak pulak terlalu murah. Tapi mungkin juga jauh lebih rendah daripada kos nak melangsungkan perkahwinan dengan seorang wanita Melayu lulusan ijazah sarjana dan ke atas.

Apa pun, aku malas nak komen lebih-lebih. Cuma pagi ni aku nak kongsi satu pandangan daripada seorang blogger/vlogger yang baru menang anugerah hari tu.

Sumber dari sini.

~Woi, dia bukan menang Anugerah Blokbuster (baca: tahi) tu la!
~Nampak tak permainannya kat situ?

*Tambahan:
Entri terpaksa diedit semula untuk tidak menyinggung sesiapa. Maaf kalau ada yang berkecil hati...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. Kesempitan pandangan mata sebahagian kecil perempuan?

    Sempit pandangan perempuan bila tengok sempitnya poket lelaki. Itupun ada hati nak tambah nasi (isteri). Pui...

    =p

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sebab lelaki setia macam kita ni sentiasa terpelihara. Hahaa...

      Delete