Alahan

12
4:44 PM

Kan aku dah kata, aku memang alah sangat dengan benda ni. Kalau lalu je, mesti automatik nak singgah. Nasib baik bulan puasa, kalau tak mau nafsu jahat aku suruh beli lagi dua helai.
-Sebenarnya niat cuma nak cari baju kerja (kemeja) je...
Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Replies
    1. tshirt dengan kemeja kerja. hehe...

      Delete
  2. alah dengan benito ke uniqlo? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. benito kot. kawan aku kata macam gambar musa hitam...

      Delete
  3. alahan..lalu depan kedai baju mesti beli...baju raya la tu..haha

    ReplyDelete
  4. Ohh...baju. Ingat menda tadi.
    Lain kali jangan masuk lama2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi lama, lagi bahaya. tu pun dah letak balik sehelai...

      Delete
  5. nak sejukkan hati jap anggap jer itu baju raya..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuh, baju raya gambar muka orang...

      Delete