Andes

12
10:25 PM

Ini hanya dokumentari tentang survival mereka. Kisah yang telah difilemkan oleh Hollywood. Kalau tak silap, lakonan Ethan Hawke. Pernah tonton kat TV2 dulu...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Mcm best je, tak penah tengok lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada beberapa dokumentari cerita pasal ni.

      Delete
  2. Best ke tidak? Tak de masa nak tengok tv.. Huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah ni aku dah tau sangat. tapi sempat tengok setengah jam dah tertidur...

      Delete
  3. I LIKE DOCUMENTARY.. :)

    ReplyDelete
  4. makan daging rakan yg cedera untuk terus hidup....hurm, ngeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. makan daging orang yang mati. suhu sejuk kat situ buatkan daging tu macam baru keluar peti ais!

      Delete
  5. Salam,

    Selamat menjalani ibadah puasa. Muga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik!

    ~insan marhaen~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih bang. sama-sama la kita...

      Delete
  6. dekat channel History eh? jarang2 tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara saluran kegemaran...

      Delete