Sembilan

14
9:37 AM
Nyaris-nyaris nak terlepas...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. Klu terlps? Boleh terbang ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau terbang, mileage tak ke mana pun...

      Delete
  2. Godek balik la odometer tu kalau terlepas! haha

    ReplyDelete
  3. NAK BERPUSING BALIK METER TU..

    ReplyDelete
  4. Sempat jugak perasan tu...
    Cantik kan..semua 9.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dah tunggu dan kira pun...

      Delete
  5. huiyooooooooooooo..... berenti tepi jalan ke nak amek nombor bertuah ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, melencong ikut laluan jauh sebab laluan biasa takde tempat berhenti yang selamat...

      Delete
  6. berhenti utk ambil gambar?
    lama aku tak jenguk blog kau.. bz kursus sikit.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang bestnya kursus ni dapat makan free...

      Delete
  7. boleh beli no ni.... ehhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mari kita lihat siapa yang kena...

      Delete