You Think You Can Threat My Mother?

16
2:26 PM
(Sumber gambar dari sini)


Siapa yang dah tonton Man Of Steel mesti ingat babak ni. Babak di mana kepala General Zod kena hempuk oleh Clark Kent bertubi-tubi kat ladang jagung lepas penjahat tu ugut mak Clark. Pada aku ini adalah babak terbaik sepanjang filem, ada macam touching sikit kat situ.

~Semua aksi pertarungan dalam filem ni agak membosankan. Tumbuk, terajang, terpelanting, meletup. Cuba la sesekali main jentik hidung pulak...
~Dialog ni diucapkan oleh Clark masa dia tengah sedap menghempuk kepala General Zod...
~Aku bukan penggemar Superman, saje je nak melayankan masa senggang...
~Rating : 2 bintang

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. tak tengok2 pon lagi man of steel tu..macam kurang daya penarik gitu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa2 je pada aku. takde kejutan...

      Delete
  2. Tak boleh bagi rating, sebab belum tengok cerita ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tengok pun takpe, mungkin boleh tunggu sekuel...

      Delete
  3. Anonymous8/7/13 17:47

    salam bro, cite ni best jgk bagi aku laa..haha
    actually, dialog dia berbunyi " you think, you can threaten, my mother!!!(sambil tumbuk muka jeneral zod), anyways nice blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa 'alaikum salam. haha, typo di situ...

      Delete
  4. adoi. nak tgk monster university ni tak tertgk lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mesti sebab tertarik dengan watak animasi tu, `bebola bermata satu'...

      Delete
    2. aku memang tgk yg first, tu yg tak sabar nak tgk sekuel. tp tak berkesempatan lagi..

      Delete
    3. Yang first dulu aku tengok dengan ex. Hehe...

      Delete
  5. Dalam byk2 superhero, aku paling tak suke superman. Bapak aku ckp, superman kuat tp bodoh. Ko tgk superman sblm man of steel ni? Adoi! Gile bodoh!

    Sorilah pd sape yg peminat tegar tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebanyakan superhero memang tak cerdik. Badan kuat, otak tak pandai. Otak pandai, badan lemah. Adil kan?

      Delete
  6. x sempat sempat nak tgk lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi, dvd pasar malam la...

      Delete
  7. last sekali IM tengok filem ialah cerita Bobby... rasa-rasaanya lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuh, ini baru true legend...

      Delete