Ketupat Botak

16
2:52 PM

Dah la botak, pandai anyam ketupat pulak tu. Hahahaaa! Sebelum anyam, aku tanya dulu, "Nak buat ketupat bentuk apa? Takde hal punya..."
Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. Wewiiiitttt...... Kagumnya orang tu pandai anyam ketupat.... Saya ketupat palas tu jer lah satu2nya yg reti. Yang lain, hancur..... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ketupat pertama ambik masa sikit nak dapatkan tune...

      Delete
  2. Selamat Hari Raya , Tuan. Muga Allah berkati hidup kita ini.

    ReplyDelete
  3. saya reti anyam ketupat bawang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bezanya tang ekor daun kelapa tu je, nak kena buat u-turn atau terus....

      Delete
  4. err..macik nak cop. nak buat menantu..uhuk uhuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf zahir batin makcik, kuota dah lama terisi. Hahaa...

      Delete
  5. BARULAH BEBETUL LELAKI MASKULIN.. PANDAI ANYAM KETUPAT. HEHEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak lagi mengancam, kena duduk bersimpuh...

      Delete
  6. untungla tahu mengnyam ketupat kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung la dapat buat menantu. Hahahaa...

      Delete
  7. Mohon buat video tutorial cara menganyam ketupat. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat youtube ada kot. Haha...

      Delete
  8. buat ketupat kerbau bole..?

    *pengaruh upin ipin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya, tak jumpa lagi daun kelapa saiz kerbau...

      Delete