Misi Cantik

16
11:06 AM

*Pandangan dari tingkat 8, sekitar Petaling Jaya.
*Duduk lama sikit pun takpe sebab misi-misi kat sini boleh tahan jugak dia punya comel.
*Doktor pelatih pun lawa-lawa.
*Apakan daya, bukan aku yang jadi penghuni sini. Sekadar melawat.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. Replies
    1. sempat jeling je, ramai sangat...

      Delete
  2. Anonymous26/8/13 12:46

    Ppum ke

    ReplyDelete
  3. err.. dah sampai pj, bolehlah singgah opis aku tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takat nak singgah takde masalah, sebab rumah aku memang kat pj pun...

      Delete
  4. Kalau nak hari2 tengok misi2 cantik tu masuklah wad seminggu dua, pasti boring pula....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi penghuni dengan pelawat ni feel dia lain...

      Delete
  5. kat ampang putri pun boleh tahan misinya...oppsss

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak, ada tak kenal sape2 yang boleh dilawat kat sana...

      Delete
  6. DAPAT AWEK DOKTOR PUN OK BRO.. CERAH MASA DEPAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuota dah dipenuhi, hahahaaa...

      Delete
  7. Ingat misi apa...nurse cantik rupanya! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. panggil misi baru old school...

      Delete
  8. Milah masih bertugas kat sana tak?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisah kalau milah takde, ada ramai lagi bang...

      Delete