We Found Love

14
8:24 AM


Percaya? Ya, aku percaya. Seperti mana kita juga dinasihatkan berdoa, membaca ayat-ayat suci semata-mata untuk mendapatkan ketenangan. Ketenangan yang akhirnya akan memberikan kesan positif pada keyakinan dan jugak terhadap kesakitan fizikal. Percayalah, aku tak tipu...

~Teringat dulu semasa aku habiskan masa sebagai penghuni hampir dua minggu kat Hospital Seremban (tahun 2000), aku selalu dengar lagu Desert Rose (Sting).

~Antara lagu lain yang boleh tahan dia punya power, boleh klik kalau tak segan...

Transcendence Street Jam
My Immortal
Crystallize

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. 2 minggu? Baru sehari (teman keluarga sakit) pun saya dah rasa tak tahan dgn bau dan situasi wad. So, lain kali kena layan lagu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama-lama, bau tu jadi sedap pulak...

      Delete
  2. saya pun pernah masuk wad seminggu. mmg terpenjara jiwa dan minda. Nak hiburkan hati baca majalah ujang N gila-gila

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hospital mental, boleh la gelak sorang2...

      Delete
  3. saya pernah masuk wad sebab apendiks dulu, tak dgr lagu pun... tapi bahagia je rasa sebab nurse comel2... kui kui kui

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau yang comel datang tengah malam, tu bukan nurse dah...

      Delete
  4. ALHAMDULILLAH.. AKU BELUM PERNAH DUDUK DI WAD.. MELAWAT ORANG BIASALAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh, mintak dijauhkan bro...

      Delete
  5. kat hospital, saya melawat pesakit pun pernah, merawat pesakit pun pernah, menjadi pesakit pun pernah.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, memang tabik macam ni. Baru la boleh berkhidmat dengan berkesan, faham situasi pesakit...

      Delete
  6. Replies
    1. Masa tu lagu tu tengah naik...

      Delete
  7. tetap layan Pearl Jam hehehe..masa kena warded seminggu sebab denggue ...jom layan Pearl Jam - Black hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mujur ada peneman tatkala nurse comel dah balik...

      Delete