Hati dan Kaki

6
2:20 PM
"Sesungguhnya enggan merapatkan kaki itu bukan berpunca daripada masalah kaki, tetapi hati..." Kata imam solat Jumaat kat ofis aku tadi. Ada maksud tersirat, tak susah pun nak faham...

Selamat meraikan hari kebangsaan yang kedua tahun ni. Semoga kita semua bersatu walau pun saling berselisih pendapat kerana matlamat kita semua hanyalah satu.

~Sebenarnya ada beberapa entri tapi tak sempat nak naikkan sebab panjang dan tak ada masa nak siapkan.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

6 comments:

  1. MERAPATKAN KAKI UNTUK APE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dia sebut masa suruh jemaah rapatkan saf...

      Delete
    2. OK.. FAHAM.. MEMULA MEMANG DAH SANGKAKAN TU.. RAPATKAN SAF...

      Delete
    3. dia suruh luruskan saf, rapatkan kaki. lebih kurang macam tu la...

      Delete
  2. saf tak lurus pun bukan masalah tumit tak sama saiz, tapi hati.....

    ReplyDelete