Mata Satu

16
7:34 AM

Bila dah sibuk sampai tahap tidur pukul 4:00 pagi, pukul 7:30 pagi dah sampai ofis, baru la rasa macam orang penting. Kalau tak, aku datang pun orang tak perasan.

Black, lu duduk situ dulu diam-diam. Temankan gua ni...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

16 comments:

  1. wohooho.. seram tgk topeng tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurang seram sebab tengah hibernate...

      Delete
  2. kalau gantung kat rumah, alamatnya hari2 terkejut bila nak pergi buang air tengah malam, ternampak patung itu...
    **projek besar ker tidor lewat2 gitu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat pun terkejut kot. hehee...

      Delete
  3. Err..ngeri je, ditemani si dia ni pukul 4pg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni belum kacau orang lagi...

      Delete
  4. Hoh! Betul bz ni...bz cri duit. Sbb t klu kite keje 9am - 5pm, org kate kite tak nak tingkatkan taraf idop n asik nak mtk bantuan gomen je.

    Heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya aku kurang setuju dengan perkataan `bantuan' tu. patut kita ditukar...

      Delete
  5. WAH.. ORANG PENTING NI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. power macam power rangers...

      Delete
  6. Black punya anting anting....hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakej sama dengan bandana dan eye patch...

      Delete
  7. black..

    udah2 laa teman budak botak ni..

    meh datang sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia datang betul kau jangan jerit mintak tolong...

      Delete
  8. Ini macam punya topeng pukul 530pm gua dah cabut balik kerja..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan aku dah kata black ni baik, setia. hahaa...

      Delete