Mati Melekat

8
4:53 PM

Satu pemandangan yang menyayat hati. Mungkin dah seminggu dia kat situ, sebab pagi Ahad yang lepas aku baru selesai mengecat bingkai tingkap ni.

Maaf, aku tak perasan selama ni kau terperangkap kat situ. Pengajaran buat spesis kau yang lain, berhati-hati melangkah lebih-lebih lagi jika terdapat tempat yang masih basah dengan cat.

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

8 comments:

  1. owhhh, mangsa keadaan!

    ReplyDelete
  2. Selalu tengok spesis tu mati beragan tersepit pintu rumah. Apa nak buat kematiannya dah ditakdirkan di situ...

    ReplyDelete
  3. HAHAHA.. DULU PERNAH JUGA TENGOK CICAK MATI MELEKAT KAT RUMAH MAK SAYA..

    ReplyDelete
  4. kena buat signage bro.

    'cat basah'

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat signage? orang pun ada yang terpegang...

      Delete