Dead Slow

12
6:24 PM

Lokasi: Kinarut, Sabah.
Boleh buat tajuk novel terbaru Stephen King ni...

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Kalau tak silap 'dead slow' ni utk kelajuan cuma 5 mph atau 8 kilometer sejam, lebih slow dari basikal kot????

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tu baik joging je...

      Delete
  2. dead slow - If u slow than ur dead??hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. slow sangat sampai kena langgar?

      Delete
  3. Replies
    1. mati sebab perlahan kot...

      Delete
  4. dalam minggu lepas masa nak pergi kerja, lalu satu selekoh. tiba-tiba ada signboard macam tu jugak, kaler dia lagi striking oren, tulis 'AWAS! AKHIRAT DI DEPAN!" lagi hampeh.

    terkejut tau sesiapa yang baca. dah la dekat tang selekoh 30 darjah punya.

    2 hari je. lepas tu lalu balik depa dah tutup dgn kertas putih. tinggal AWAS! aje. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. signboard yang sangat psiko!

      Delete
  5. MATI DENGAN PERLAHAN-LAHAN.. :)

    ReplyDelete