Dia Kini Telah Berhijab

13
10:53 AM
Maddthelin
Forfeit

Aku baru perasan semalam yang minah ni dah berhijab. Sebelum ni aku pernah layan dua, tiga lagu diorang. Agak menangkap jugak la. Apa pun, aku nak ucapkan:
Pertama: tahniah...
Kedua: lebih berhati-hati kepada minah nama Yasmin ni...
Ketiga: selamat menyambut hari Jumaat semua...
...dan lu punya senyum memang kekal power beb!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

13 comments:

  1. alhamdulillah...kita doakan semoga dia istiqomah.

    ReplyDelete
  2. MAK OOII MUZIKNYA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun aku layan Metallica, tapi lagu ni memang tak masuk jiwa aku. huhu.

      Delete
    2. Den ni boleh belako! Hahaa...

      Delete
  3. alhamdulilah...semoga dia terus kekal begitu...amin..selamat berhujung minggu bro..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat. Pagi sabtu yang hangat cuacanya...

      Delete
  4. 1st timeaku dengar group ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu2 diorang pun boleh download free je doc...

      Delete
  5. kadang kala bila aku tengok makin ramai artis yang bertudung, aku jadi sceptical. adakah mereka bertudung sebab betul² ikhlas nak bertudung, atau sebab market demand?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kehendak pasaran, aku lebih kepada sebab yang positif. Lagi pun untuk genre muzik macam ni, sejauh mana je penerimaan audien kita. Juara lagu? Jadi anggap dia punyai alasan jauh lebih baik berbanding sesetengah penyanyi/pelakon majalah mangga. Hahahaa! (Aku tak suka guna perkataan artis)

      Delete
  6. Sekarang macam2 fesyen tudung, cantik2 pula tu, menjadikan si-pemakainya bertambah ayu. Kesian juga tengok mereka yg kepala telanjang, tak dapat melayan fesyen tudung yg cantik2 itu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee, best komen ni. Untung la kan...

      Delete