Jom, ada berani?

23
11:06 AM

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

23 comments:

  1. wow..90%! bukan semualah kan..
    kalau dekat nak saya pergi ni..cari yg diskaun byk2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti lagi buku jenis macamana.

      Delete
  2. Replies
    1. aku pun, tapi bergantung pada beberapa faktor...

      Delete
  3. Jauh sangat dengan rumah, kalau dekat nak pergi jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau berbaloi, apa salahnya jalan2 kat sini bang...

      Delete
  4. ok, mcm dekat ngan opis aku. kalau dtg, roger.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti (kalau) sampai aku mention. aku bawak bodyguard...

      Delete
    2. mention kat twitter ok?

      Delete
  5. 90%??????? benerennn???

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau pikiran apa lagi? cuba try test dulu...

      Delete
  6. wahh...
    first time nampak ada sampai 90!%..
    ehehhee

    ReplyDelete
  7. BELANJALAH SEBUAH BUKU.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. good idea! belanja aku boleh?

      Delete
    2. apa ada hal, tapi kena datang time aku ada la...

      Delete
  8. Replies
    1. sebab tu rasa macam nak pergi sangat...

      Delete
  9. 90% ke sale tu??banyak betul discount tu..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi, moh le kita tengok dulu...

      Delete