Matahari vs Bintang

20
7:52 AM

Bila sesekali pekena roti sardin dengan kopi tarik sambil letak dua suratkhabar orang putih atas meja serentak, baru la rasa macam abang-abang gila kuasa. Padahal tak baca habis pun...

Ni perut rasa nak membuang, siapa nak tanggungjawab? Lepak warung tepi jalan, mana ada jamban bai!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

20 comments:

  1. kopi...sardin...mmg cari toilet la jawabnya kalau mkn pepagi gini.

    sun..star..moon takde pulak, apsal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu lepak sini makan roti kosong atau roti telur je. saje nak cuba...

      Delete
  2. Petronas kan ada..! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujur, tandas pun bersih...

      Delete
  3. matahari versus bintang, siapa menang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. seri, sebab dua jasad samawi ni berdiri di gelanggang yang berbeza. juara tersendiri. :-)

      Delete
  4. dah lama x pekena roti sardin

    ReplyDelete
    Replies
    1. roti sardin mamak jugak power, isi tebal...

      Delete
  5. patutnya ko tambah lagi telur separuh masak 2 bijik bro..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kang tak sempat habis, dah mancari tandas...

      Delete
  6. DULU BELI SURAT KABAU BINTANG PADA HARI SABTU SEBAB BANYAK JAWATAN KOSONG.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah berjawatan tetap, steady beb...

      Delete
  7. the sun tu mmg best bhgn sport nya... free pulak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi macam bias ke MU la...

      Delete
  8. Suka baca Star, tapi cuma online paper.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu selalu download (versi pdf) the sun, percuma jugak...

      Delete
  9. IM suka lepak kat gerai tepi Masjid. Berkat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat dalam masjid UM ada kedai makan, sedap jugak...

      Delete
  10. suka buat sudoku dlm the star. eh, jap.. ada lagi tak sudoku dlm tu.. dah lama tak buka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perasan, semalam lupa nak baca habiskan...

      Delete