Entri Pendek I

4
4:33 PM
Petang Jumaat, hujan lebat mencurah-curah. Lokasinya bandar Baru Bangi. "Ha, hati-hati ok. Sampai kang bagitau. Abang tengah makan dengan Botak ni..." Pergh, tabik Lin Dan aku bagi. Anak dah dua pun cakap dalam telefon macam tengah mabuk ketum. Terbaik la lu Jib. "Aku bukan takut apa, takut kereta aku kena banjir lagi." Cilakak lu! Padan muka, sape suruh beli kereta mahal-mahal, kan dah susah hati (dia baru tukar enjin Lancer sebab masuk banjir sebulan sebelumnya!).


Ini adalah kedai kedua yang jadi port lepak kami petang tu. Makan tengahari kat kedai makan sebelah Hospital an-Nur, dan minum petang pulak kat sini. Sempoi!!!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

4 comments:

  1. laa..kesian plak aku dengar cerita member ko tu...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. lancer tu bro, bukan kancil...

      Delete
  2. sayang kereta dari bini. biasa la tu, lelaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung la perempuan, bukan semua lelaki macam tu...

      Delete