Entri Pendek II

18
4:53 PM

Pagi semalam, singgah beli Milo pek 2kg. Dapat percuma jag air ni. Secara automatik aku terus teringat kat sorang brader peminat tegar jenama ni. Brader, dah ada ke belum?

*entri pendek menandakan aku tengah sibuk cari kekayaan dunia...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

18 comments:

  1. Lepas jadi kaya, agih-agihkanlah kekayaan itu untuk mereka yang memerlukannya..ihik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ada hal, bukan abis pun kan...

      Delete
  2. cari lebih sikit bro..pastu kita kongsi sesama..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ada hal. kekayaan ni semua untuk orang lain jugak bro...

      Delete
  3. SAYA KENAL SANGAT JUG AIR TU.. HEHE, SUDAH.. :)

    ReplyDelete
  4. ratah milo masa kecik-kecik dulu ialah BEST..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sekarang ratah, orang sergah, "kau dah kenapa?!"

      Delete
  5. berapa ML capacity jug tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang 1 liter kot...

      Delete
  6. Dah kaut kekayaan donia tu, jgn lupa belanja aku milo ais tabur...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. setel! jangan mintak kilang milo sudah...

      Delete
  7. Aku beli Milo 2 kilo hari tu ada dapat sebijik jug ni. Kena hati-hati part tangkai dia tu. Kalau tak ketatkan, senang tertanggal. Hari tu nyaris tak tertumpah time tuang. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku isi air masak je, separuh penuh...

      Delete
  8. minuman untuk sang juara

    ReplyDelete