Ucapan Untuk Pn. Azizah

11
1:40 PM


Video yang dipetik dari Youtube sempena persaraan cikgu aku Puan Azizah Mohamed yang pernah mengajar aku subjek sains masa tingkatan 3 kat sini dulu. Diam tak diam, rupanya dah nak bersara cikgu ni ye. Apa pun, terima kasih aku ucapkan bukan sahaja sebab dia pernah mengajar sampai aku tak jadi penyamun, tapi dia jugak pernah tumpangkan aku naik kereta mini dia (bukan mini cooper!) dari sekolah sampai terminal bas. Hehehee...

Terima kasih cikgu. Cikgu mungkin tak ingat muka saya (sebab bertambah kacak berbanding dulu), tapi saya adalah antara ratusan atau mungkin ribuan manusia yang pernah cikgu didik dulu. Terima kasih cikgu, terima kasih cikgu, terima kasih cikgu....

Kami sayang cikgu...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

11 comments:

  1. wah..sapa yg buat video ni..?
    rajinnyaaaa...

    ReplyDelete
  2. wah..kalau cikgu Azizah baca entri ni, mesti dia terharu dgn SM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dah tak ingat pun. Hehee...

      Delete
  3. hahahaha,.
    Mini Cooper adalah sangat femes semenjak result UPSR keluar

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada tak sesiapa boleh beritahu, berapakah peningkatan jualan mini cooper sejak kebelakangan ini?

      Delete
    2. Tapi tak boleh lawan kereta mr bean cikgu aku ni la...

      Delete
  4. Cikgulah yg mengajar kita ABC, alif ba ta, 123. Tanpa cikgu siapalah kita, tanpa cikgu kita tak akan berada di sini.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malangnya, cikgu sekarang tidak dipandang dengan cara yang sepatutnya...

      Delete
  5. wah..untung cikgu azizah nie ade anak murid yang masih ingat padanya sehingga sekarang...

    p/s: fraser okay jer bro..masih sejuk rasanya..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tu, fraser hills boleh aku masukkan dalam target list tahun depan...

      Delete