Heart-A-Tack

14
2:02 PM
Assalamu 'alaikum (jarang bukak entri dengan ucapan salam)...


Tengok gambar print screen kat atas ni. Ha, nampak tak? Nampak tak? Nampak??? Tak???

Aku kalau dah minat dengan lagu tu, memang boleh dengar lagu yang sama dari pagi sampai la ke petang. Lepas tu esok sambung balik dengar. Memang jarang aku rasa bosan. Aku berhenti dengar pun bila aku dah jumpa lagu lain yang lebih (atau sama) sedap didengar. Tak kira la sama ada lagu baru atau lagu lama.

Tapi pada aku, lagu-lagu dari band ni memang power. Bila dengar, tiba-tiba aku rasa macam baru berumur 17 tahun!

Untuk dengar lagu-lagu diorang selain daripada kat Youtube dan jugak download secara percuma (haram!) boleh la klik kat sini.

Dan kalau nak tau info pasal band ni pulak kat sini ada. Sambil-sambil beli EP diorang secara sah...

~Woi Botak, apahal ada satu lagu Atilia terselit tu? Hehehee, yang ni pun aku minat jugak!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

14 comments:

  1. Waalaikumsalam. (Aku pun jarang mulakan komen dengan menjawab salam. :) )

    Winamp. It really whips the llama's ass. Haha. Kesian llama itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian llama tu. hehehee...

      Delete
  2. wasalam...peghh..bila ko post screenshot ni baru aku teringat tentang kewujudan winamp...dah lama dah aku tak pakai winamp..asyik guna window media player jer..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak, terus rasa macam oang tua!

      Delete
  3. WSALAM.. AKU DENGAR MUZIK KETIKA NAIK KERETA JE..

    ReplyDelete
  4. aku da banyak minggu ulang dengar 3lagu sama..

    jiwa kelaot.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tajuk lagu? jiwaku ke lautan artik...

      Delete
  5. Dlm opis ni...balik umah kang aku dengar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba la kalau nak jadi muda balik...

      Delete
  6. kalo lagu yang saya dok ulang2, haruslah ZZ. tak henti2. bosan ZZ, layan lagu kak pah pulak. lepas bosan, layan ZZ balik, dan seterusnya. mampu? heheheh :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. "kudaku lari gagah berani...!" lagu ni ke bro?

      Delete
  7. lama tak dengar winamp... ada lagi ye :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada, masih stabil lagi. hehehee...

      Delete