Syarat Tumpang

12
2:47 PM
Hari ni bawak kereta ke? Kalau bawak, boleh la tumpang solat Jumaat karang...

Boleh, apa ada hal. Tapi ada dua syarat. Pertama, kau kena cari lagi tiga orang. Bagi penuh kereta aku, baru syok. Kalau dua orang je, baik naik kau punya moto.

Orait, bisa diatur. Syarat yang kedua pulak apa dia?

Korang berempat kena doakan kebahagiaan aku sebagai balasan tumpangkan pergi solat Jumaat. Kalau tak nak, nasib la. Aku tak nak bagi tumpang. Kat luar dah mendung tu...

Phuuuiii...!!!!

~Ini adalah kisah rekaan...

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

12 comments:

  1. Ok la tu mintak doakan.. Kalau dia mintak nasi arab mau pening kepala juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum start enjin kereta lagi tu. kalau dah naik, entah apa dia nak. hehehee...

      Delete
  2. hahaha macam tiga Abdul la.. 20 %

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuan penasihat misai kontot...

      Delete
  3. Seperti kata iklan tertaklok kepada syarat dan peraturan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulisan yang kecik, tapi paling penting! heheheee...

      Delete
  4. hahahaha..
    kena paksa doa, susah nak makbol...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ikhlas, dapat penat je. hehehee...

      Delete
  5. Tak pe la, korang doa pulak bagi dia lembut hati. Lepas ni boleh bagi tumpang lagi tanpa bersyarat.


    *walaupun itu hanya cerita rekaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adakah anda pasti kisah ini hanya rekaan?

      Delete
  6. hahaha..ade gak orang bagi syarat macam tu rupanya...hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete